; Midnight Whispers :: ForeverLove50
Midnight Whispers
QAF Fanfiction - Brian and Justin - SSL Encrypted
>
Penname: ForeverLove50 [Contact]
Real name: Tanya
Status: Member
Member Since: April 05, 2015
Website:
Beta-reader:

[Report This]
 
 
Reviews by ForeverLove50
 
DEAR MR. K. by Moonshadow Woman Rated: NC-18 [Reviews - 52]
Summary: Feature

***Featured Story for April  2015***

One of my favorites, but not very Ethan friendly. Justin is lonely, and needs someone to talk to, so he picks a name out of the phone book. Of course, the name he chooses is Brian's. He begins sending letters to "Mr. K," telling him about his life. Brian has no idea who is sending him the letters (maybe it's a crazy person!), but finds himself anticipating receiving the next one.

 


Categories: QAF-U.S. FICTION, FEATURED STORY, Alternate Universe Characters: Brian, Hunter, Justin
Challenges: None
Series: None
Chapters: 4 Completed: Yes Word count: 22330
[Report This] Published: March 12, 2008 Updated: April 19, 2015


Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: April 21, 2015 Title: Chapter 4: Chapter 4

I just wanted you to know that I really enjoyed reading this story.

 
Summary:

Brian and Justin meet in a different way. Justin is the older one this time. The brunet wants to form a family and once he has it he will protect it no matter what just like Justin would. This starts with Brian wanting to be the stud of Liberty Ave. The gang is just forming. Hope you guys like it. Thanks to my betas.


Categories: QAF-U.S. FICTION, Alternate Universe, Anti-Michael, Humor, MPreg, Romance Characters: None
Challenges: None
Series: None
Chapters: 19 Completed: No Word count: 96565
[Report This] Published: March 21, 2008 Updated: January 29, 2020


Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: July 13, 2015 Title: Chapter 17: Safe For Now

OMG!!!! I LOOVEEEEEEE this story!! PLEASEEEEE finish!! :)

Author's Response: This is next on the list once I finish ON A PATHWAY TO YOU. I promise. There is so much that I need to put into words with this story.

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: October 18, 2019 Title: Chapter 18: Still Not On The Clear

Whoo Hoo!!!! Yes!!!!! I hope Justin kills them all!! How dare they Fire shots at them!!!

welcome back!!!!!

 

 



Author's Response: Ha, ha, ha. Thanks for the total support. Brace yourself for what's coming. If you want to murder my muse, feel free to do so. The things she comes up with. Always comment, I love that.

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: January 30, 2020 Title: Chapter 19: 'Til Death Do Us Part

You spoke to soon!!!! WTF!! Not only am I going to find You! I’m give a new meaning to the word TORTURE!!! lol jk But seriously WTF!! Umm I don’t want Plan A! Let’s go with Plan B inside!! HE Is NOT DEAD RIGHT???Im need you to get to WRITING STAT!!!!! 1. Somebody BETTER be Alive! 2. AND I am gonna need another BABY to make me feel better! IJS . hehe

Author's Response: I did? That wasn't plan A... Lol. At this point we are going into plan F. LMAO. Okay, sorry. Somebody? Like anybody will do? You will like next chapter. Some of these things happen. Thanks for reading.

 
Moonlight Magic by mandagrammy Rated: NC-18 [Reviews - 73]
Summary: Feature

 **Featured Story for September 2015**

The year is 2107.  Planet Earth has run out of space for its inhabitants so colonization of other planets and the Moon has been set up.  Brian Kinney, an executive of Lunar Industries on the Moon is about to receive a new intern in his graphics department, a young man named Justin Taylor.  Will this new intern change Brian's life forever, and what happens when the past comes back to haunt young Taylor?  I want to thank Eka for the beautiful banner and Heather for being my beta throughout this story.


Categories: QAF-U.S. FICTION, Alternate Universe, Hurt/Comfort, Romance, Sci-Fi , Unsafe Sex, Violence Characters: Justin
Challenges: None
Series: None
Chapters: 11 Completed: Yes Word count: 32762
[Report This] Published: March 25, 2008 Updated: September 29, 2015


Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: September 02, 2015 Title: Chapter 11: A Full Moon, A Full Life

I enjoyed our Boys in a little Sci-Fi!! (:
Always glad to see Ian get a smack down!!!

Author's Response:

What a delight to hear from someone about one of my older stories.  Thank you so much for your lovely comments, ForeverLove50.  I thought it would be fun setting our boys in a world we can only imagine, and I'm so glad you enjoyed it.  Warm hugs, Grammy

 
Just You And Me by Draccone Rated: NC-18 [Reviews - 90]
Summary:

Brian and Justin meet each other in a different way. Brian and Justin are both very stubborn, they are a lot alike. They answer to no one not even one another when things start to get more than serious.  Thanks to Rose Thorn for the banner.


Categories: QAF-U.S. FICTION, Alternate Universe, Anti-Michael, Brian/Other, Humor, Justin/Other-Relationship, Romance, Unsafe Sex, Violence Characters: None
Challenges: None
Series: None
Chapters: 23 Completed: No Word count: 183379
[Report This] Published: March 27, 2008 Updated: September 17, 2017


Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: September 18, 2017 Title: Chapter 23: Turning Point

So glad to see an update! Hope our boys work it out.Thank you, now please put the final nail in the coffin on Mickey!!!!

Author's Response: I have a feeling that they will. Lol. Thanks so much for reading and reviewing. Love it!

 
Embraced by Bob Rated: NC-18 [Reviews - 1038]
Summary: Feature

jpg *

 

 A freezing cold night - A beautiful blond - His life forever changed

*See story notes for how to save your horizontal banners in your stories.


Categories: QAF-U.S. FICTION, FEATURED STORY, TWILIGHT, Alternate Universe, Anti-Ethan, Anti-Michael, Bdsm, Brian/Justin, Child Abuse, Humor, Minor Character Death, Minor's Sexuality, Out of Character, Real Life Issues, Romance, Sci-Fi , Unsafe Sex, VAMPIRES!, Violence Characters: Brian, Craig Taylor, Debbie, Ethan Gold, Jennifer Taylor, Justin, Michael, Molly Taylor, Original Character(s), Rodney, Vic
Challenges: None
Series: None
Chapters: 107 Completed: Yes Word count: 366959
[Report This] Published: April 18, 2009 Updated: August 30, 2016


Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: April 07, 2015 Title: Chapter 1: Chapter 1: Embraced

I KNOW THIS STORY WAS WRITTEN A WHILE AGO BUT I JUST DISCOVERED IT RECENTLY AND I WANTED TO SAY "WOW" BOB I JUST WANT YOU TO KNOW THAT I STAYED UP FOR ALMOST 2DAYS STRAIGHT READING THIS STORY LOL AND WHEN I WENT TO WORK THE NEXT TIRED I TOLD EVERYONE IT WAS "BOB'S FAULT". IT WAS THAT GOOD!

Author's Response:

Forgive me making such a very late response to this amazing review comment. Some way it slipped by me. Thank you very much as it warms my old heart to see that this story still entertains someone new. I just let my imagination fly wild when I wrote this epic tale of crack!fic reality. I have no excuse for being such a bad writer except I was 'born this way' ;P

 
Summary:

Brian has planned on getting married to his boyfriend but then again things don't always go as planned.  Would he be able to get his wishes, or will life throw him in a new direction?


Categories: QAF-U.S. FICTION, Alternate Universe, Anti-Michael, Brian/Justin, Humor, MPreg, Out of Character, Romance Characters: None
Challenges: None
Series: None
Chapters: 20 Completed: No Word count: 173842
[Report This] Published: July 28, 2009 Updated: May 15, 2019


Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: August 25, 2017 Title: Chapter 17: The Truth Hurts

OH I almost forgot!!!!!!! WHOOP PEE!!!
Please update DEADLY KILLERS 2!!!! I gotta find out who the killer is!!!!!!! and The Boys got a Kill some more People!!!!!!!! And What about CHAOS? ??????? All those kids!!!!!! Lol and let's not forget bad boy Justin in RESCUE!!!!! Do they get away??!!!!! PLEASssseeeeeeeeeeee!!!!!!!!

Author's Response: Oh there are going to be so many twists and turns. Yay. But before I continue this I will finish at least OAPTY and RWLOM. I got to if not I don't think I would be able to be worrying about so many stories at the same time. Working on rescue... chapter is molding slowly. Thanks for your interest.

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: November 24, 2017 Title: Chapter 19: Totally Worth It

So glad Francis got the closure he needed. Glad Ethan's not a piece of Sh#t lol
Brian and Justin as new parents Love it!!!! So glad the weasel Michael ain't around!.
OMG!!! A Wedding is coming!!!! whoo-hoo!!!!

I'm need.D an Update stat!!!!

Author's Response: I feel so horrible that all of you have been waiting for an update for... forever. It's not easy now that the kids are bigger. I never thought I was needed that much. Lol. I will try to post something before the year is over. Lol.

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: November 12, 2017 Title: Chapter 18: Making An Entrance

Who Hoo!!!! The baby is here!!!! Yea!!!!!!!!!!!
Love it!!! Thank you!!!!

Author's Response: Thank you so much. Your excitement is contagious. Yay!!! There will be more soon and I hope you like it as much.

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: October 24, 2016 Title: Chapter 14: You Are Loved

Reading this chapter made me all Warm and Fuzzy inside. I like that feeling. hehe

Author's Response: Yay, I was going for that. I am so happy that you liked that. There will be more soon. All kinds of stuff happening and it will be wow! Don't stop reading I will keep updating.

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: September 28, 2016 Title: Chapter 10: My Whole World

OMG!!!!!!! YOU ARE BACK!!!!
PLEASE! PLEASE! PLEASE SAY YOU ARE BACK!!!!!!!!!
PLEASEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Author's Response: Yes I might be a bit slow but surely I'm here.

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: October 01, 2016 Title: Chapter 11: The Heart Wants What The Heart Wants

I just want to say i'm really enjoying this story, I never forgot about it when I first read it awhile back. I am truly happy that you are back "On the Job" (hehe)as you are one of my favorite authors and I missed and hope you'd return. Thank you.

Lol, I just read this new chapter and already can't wait for the next !:)

ps. why do I get a feeling that grimmie Michael is up to something soooooo not right!

Author's Response: Thanks so much. I know it took me for ever to update. To tell you the truth I didn't even realize that I think a year had gone by and I hadn't post anything on it. I am itching to write other stories but if I do that nothing is going to get done so I am trying to finish this one so I can write the next one.

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: October 05, 2016 Title: Chapter 12: The Madness Begins

You got Me!!! It never crossed my mind to think that Brian would be the one having the baby having the baby, LOVE IT!!
Why do I get the feeling that when Crazy Michael finds out all HELL WILL BREAK OUT lol.
Again loving this story. Cant wait for next update

p.s. also looking forward to the continuation story of quads,twins and Liam haha

Glad your back.

Author's Response: Oh you have no idea the things that will happen. They will be sad...don't worry I promise you that Brian and the baby will be fine. I will try to update as soon as I can. I'm so happy to be back too. I will work on the other stories as soon as I finish this one.

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: October 17, 2016 Title: Chapter 13: Pretty Sure

Sooooo glad Brian told Justin about the baby. Looking forward to Michael learning out about the baby ( evil laugh ) which will let him know Brian was willing to give into Justin what he wasn't willing to give him.
Looking forward to next update.

Author's Response: You're so crazy, how do you think Michael will react to the news of a baby. Not good. Now, think about how Michael will get when he finds out that Brian is the one carrying it. Nothing but trouble ahead. I will keep Brian and the baby safe. Promise.

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: October 29, 2016 Title: Chapter 15: Murphy's Law

NO!!!!!!!!NOooooooo!!!!!!!!!!!!!!

"You can't leave us hanging like this!!!!!!!!!!"
This is up there with the "WHO SHOT JR" cliffhanger!!
I NEED ANSWERS STAT!!!!!

I'm willing to offer up a live chicken or my first born to scacrafice if it will make you put up the next chapter sooner rather then later lol!😄
all kidding aside This was an dam good chapter. don't make me hunt you down. lol

Author's Response: I know, I know. I will be updating today. You can keep your first born and if the chicken is cooked I'll take it. Lol. I really enjoyed writing this chapter too. There was so much emotion in it. Totally loved it. More soon.

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: August 25, 2017 Title: Chapter 17: The Truth Hurts

OMG!!!!!!!!!!!!!!! I am soooooooo glad I decided to check the site and so YOUR update!!!! Hell I've spent the last MFH trying, looking , searching for my password ! Hell I was ready to pull out the oujju board !!!!!!THANK YOU!!!!!!!! I have re read this story ABILLION times!!!!!!!! Hoping and praying for an update!!! I gave up and figured you fell off the planet or was sentence to prison for LIFE and that was a wrapp!!!!! on ALL yours stories!!!!!!
And to think I wasn't gonna surf the site haven't done so in Long time and the day I do!!!! What the hell man!!! He'll done froze over!!!!! Lol SssssOooooooo glad u are back!!!!! PLEASE STAY!!!!!!I I LOVE This STORY.

Author's Response: Yay. Hey while you check for stories I always check for reviews. I always worry about what you guys think. I didn't disappeared or got kidnapped... I just have four kids and they take most of my time. By the time is me time... I tend to fall asleep exhausted from the day's work. I will never give up until I finish all stories. Never! It might take me a while sometimes, but I will finish! Will be here trying to write more. Hugs!

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: November 04, 2016 Title: Chapter 16: The Moment Of Truth

Thank you for the update! I am happy that for the most part everyone was ok. Yes, I do feel like Francis is holding something back about not telling Jesse. My mind is coming up with all kinds of drama with that, lol.
I am Sooo looking forward to when Michael learns about the Brian's baby, Please have fireworks and the whole kit n caboodle on that one!!!

as always looking forward to the next update!

Author's Response: I'll see what I can do. Thanks so much for following this story.

 
Summary: Feature

*FEATURED STORY FOR DECEMBER 2018*

One revolutionary Christmas Justin's entire world falls apart; and even though he doesn’t realize it, he stops living. As the next Christmas approaches and introduces an equally damaged man; together, will they learn that living is better than just existing?

Beta: Karen, Banner: Nickie


Categories: QAF-U.S. FICTION, FEATURED STORY, Alternate Universe, Brian/Justin, Romance, Christmas Characters: None
Challenges: None
Series: None
Chapters: 12 Completed: Yes Word count: 27101
[Report This] Published: December 18, 2009 Updated: December 31, 2018


Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: December 02, 2018 Title: Revolutionary Christmas

OMG!!!!!!!!! Thank you for coming back!!!!! I'm SOoooooooooo Happy.

 
Forever Love by balrogtweety Rated: NC-18 [Reviews - 12]
Summary:

This is where males are surgically altered because women have become sterile in later years. Brian meets the love of his life.

stories/408/images/Forever_Love_Banner3.jpg

I would like to thank galeandrandy for the lovely banner.  This was written for a challenge that I joined.  This was my first fieature length story.


Categories: QAF-U.S. FICTION, Alternate Universe, MPreg, Out of Character, Brian/Justin Characters: None
Challenges: None
Series: None
Chapters: 4 Completed: Yes Word count: 20028
[Report This] Published: September 02, 2010 Updated: September 02, 2010


Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: January 04, 2016 Title: Chapter 4: Chapter 4

I loved this ! Just re read again for the 10 th time lol

Can you do a sequel on the Boys growing up?
Maybe throwing a girl baby in the mix?
pleassssseeeeeee :)

 
Summary:

Justin surprises Brian for Christmas, or does Brian Surprise Justin…


alt=


Categories: Alternate Universe, Brian/Justin, MPreg, Romance, What If Characters: None
Challenges: None
Series: None
Chapters: 28 Completed: No Word count: 118207
[Report This] Published: December 25, 2010 Updated: September 11, 2016


Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: May 27, 2015 Title: Chapter 24: Chapter 24 ~ What’s with Michael?

LOL Just re read again ( lost count on how many times haha) to refresh my memory for the new updates!

Coming soon!!

Author's Response: Thanks, I'm so glad your memory is now fresh. I just did the same thing, I'm about to start the next chapter... Thanks for being so patient... Hugs ~ Kathleen

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: June 18, 2015 Title: Chapter 25: Chapter 25 ~ From This Day Forward…

"OMG!!!!" I nearly choked on my sandwich that I was eating when I logged on and so a new chapter update that I have been praying on FOREVER! lol

And as ALWAYS :) I was not disappointed.

YESSsssss They Wedding happened!!!!
I loved the part when Ethan showed up, I thought that was hilarious, I thought for sure Brian was going to throw a punch haha.

I love this story. I can't wait to find out about what happens with crazy Michael and Lindsay. I can't wait to go on the honeymoon!!!! The surprise Brian has for Justin !!! I can't wait for the baby to be born!!!!!is it gonna be a Girl??? I JUST CANT WAIT!!! Lol!!!!

Author's Response: So glad I didn't disappoint you, and that you survived lunch... Yes it was hard for Brian to resist not punching Ian, but I'm pretty sure he made Ian uncomfortable enough, and threaten just by his presents. The honeymoon is going to be so romantic, and beautiful and maybe a little greasy... I'm so glad you're still loving my story, now do you think Justin's having a girl or a boy? It will be a few more chapters until we find out, but now as long as you've waited for this update... Later Hon ~ Kathleen

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: August 27, 2015 Title: Chapter 26: Chapter 26 ~ Romantic Sunsets...

YEAH!!!! an update!

YEAH!!! It's the Hooneymoon!

YEAH!!! More to come!

p.s. PLEASE MAKE IT SOONER THAN LATER!!!

Author's Response: YEAH! Sooner it will be... So glad you enjoy this brief look at our boys... Later Sweetheart ~ Kathleen

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: May 03, 2016 Title: Chapter 27: Chapter 27 ~ It’s All Greek To Me…

Thank you!!!!!!! My day soooooo much better now because I saw a much anticipated update.
I love this story. :) (all them, actually )!!!

Author's Response: Squeals! You're so welcome, thanks for being so patient with me... Later Darling ~ Kathleen

 
Reviewer: ForeverLove50 Signed
Date: September 12, 2016 Title: Chapter 28: Chapter 28 ~ Nicholas Declan Taylor-Kinney

OMG! I almost went into cardiac arrest when I saw this update lol. I am sooooo happy about this. It was definitely worth the wait ( like forever haha ) and I would of waited even longer if necessary. I love the pictures But most of all I love that Nicky is here!

Looking forward to the next update, how ever longs it takes!

Author's Response: Thanks so much! The pictures really made their honeymoon/vacation come alive, and Nicky is such a cute little butterball... Hugs Darling ~ Kathleen